Selvbetjening

Pakkeskift/opsigelse

Opgradering til større pakke kan ske løbende.
Ønske om pakkeskift skal ske via vores selvbetjening, skriftligt eller via e-mail og når pakkeændringsgebyret er betalt, bestilles ændringen ved vores tekniker. Pakkeskift koster kr. 350,- inkl. moms.

Nedgradering til mindre TV pakke eller opsigelse kan ske med én måneds varsel til udgangen af et kvartal.
Pakkeskift nedgradering eller opsigelse kan foretages hvert kvartal (1. januar, 1. april, 1. juli, 1. oktober).
Ønske om pakkeskift skal ske via vores selvbetjening, skriftligt eller via e-mail og skal være bestilt og betalt senest en måned før ikrafttræden. Pakkeskift koster kr. 350,- inkl. moms.
Ønsker du at din TV -pakke skal blive mindre eller ønsker du signalet lukket, skal vi bede om betaling for dit pakkeskift/lukning senest:

1/3 (udføres 1/4)
1/6 (udføres 1/7)
1/9 (udføres 1/10)
1/12 (udføres 1/1)

Du har muligheden for at bestille pakkeskiftet, ved at logge dig ind på din selvbetjeningsside: https://mit.nyborgnet.dk/

Bemærk
Ønsker du at opsige din tv-pakke ved Nyborgnet, men samtidigt har Internet igennem foreningen hos YouSee og ønsker at beholde dette, skal du ikke opsige men istedet vælge et pakkeskift til pakken kaldet “Kun bredbåndsforbindelse”