Selvbetjening

Fejl på signalet

Oplever du fejl på signalet, kan du med fordel benytte vores selvbetjening til at fortælle os om det.

Du kan melde signalfejl til os via vores selvbetjening her:  GÅ TIL SELVBETJENING

For problemer med TV-signalet uden for kontorets åbningstider ring til:

Dansk Kabel TV, Odense
Telefon: 43 32 47 00

Kontortid:
Mandag – torsdag: Kl. 8.00 – 16.00
Fredag:                    Kl. 8.00 – 15.00

Servicebesøg kan rekvireres inden for følgende tidsrum:
Mandag – torsdag:   Kl. 8.00 – 16.00
Fredag:                      Kl. 8.00 – 15.00

For problemer med Internet-forbindelsen og IP-telefoni ring til:

YouSee, teknisk hjælp
Telefon: 70 70 40 40

Åbningstider for telefonsupport:
Hverdage:                              Kl. 08:00 – 20:00
Lørdag, søn- og helligdage:  kl. 10:00 – 20:00

For problemer med YouSee Tv-boks ring til:

Ved forstyrrelser og fejl på din tv- boks kan du kontakte

YouSee, teknisk hjælp
Telefon: 70 70 40 40

Åbningstider: Hverdage:  kl. 08.00 – 20.00
Weekend:                           kl. 10.00 – 20.00

Tjek evt. om dit TV anvender det korrekte netværks ID her: Netværks-id

YouSee Kundeservice

Søger du råd og vejledning kan du ringe til YouSee’s
Kundeservice på 70 70 40 40.

Åbningstider: mandag – torsdag       Kl. 8.00 – 17.30
Fredag                       Kl. 8:00 – 16.30
Weekend/Helligdage:  Lukket

Uden for YouSee’s telefontid, kan du evt. selv søge dine svar her: Link til YouSee kundeservice

Såfremt der opstår problemer med dit signal, er det en god ide først at kontrollere om fejlen kun ligger hos dig, du kan evt spørge din nabo om de også har problemer, såfremt dette ikke er tilfældet, kan det være installationen hos dig selv der er noget i vejen med. Dette kan hjælpe teknikeren med at lokalisere fejlen, inden du foretager opkaldet.