Selvbetjening

Fakta om “åbent net” i Nyborgnet


21. juli 2020

Kære medlemmer,

Vi har siden generalforsamlingen 2020 arbejdet i at få åbnet vores net op, for andre udbydere.

Det er et “stort” projekt, da det desværre viser sig at tingene ikke er “lige til”, grundet systemerne ikke kan håndtere hvem der er tilmeldt hvilken udbyder, derved får foreningen ikke indtægter fra medlemmer der skifter, da det ikke kan registreres korrekt pt., de penge udgør sig i kontingentet og fee fra Yousee, som vi jo bruger til at vedligeholde vores net med.

For at vise hvad vi er nået frem til, så har vi noteret dette ned i nedenstående fakta-ark, som er sådan som situationen er lige pt., vi arbejder stadigt videre, men vi har svært ved at forsvare at åbne op, når vi ikke kan sikre kontingentet  og fee, som jo daler i takt med medlemmer forlader Yousee Internet. Herved vil medlemmer der skifter, ikke længere bidrage til vedligeholdelsen af vores net.

Fakta om åbent net i Nyborgnet

Er der spørgsmål til dette, så tøv endeligt ikke med at kontakte foreningen.

I ønskes en god sommmer.

Med venlig hilsen

Nyborgnet